Julkaisut Tuoretta tietoa oppimisen tulevaisuudesta. Syvenny uusimpiin julkaisuihin. Selvitys Esiselvitys: Oppija hyötyy, kun korkeakoulut kuvaavat osaamista samoilla periaatteilla – näin se onnistuu5.3.2024 Selvitys Esiselvitys antoi eväitä korkeakoulujen oppimisalustayhteistyöhön – seuraavaksi alustojen käytöstä halutaan tehdä oppijoille entistä sujuvampaa18.12.2023 Selvitys Miten opintotiedot tuodaan entistä paremmin viranomaisten, oppijoiden ja muun yhteiskunnan ulottuville? Esiselvitys löysi kaksi lupaavaa ratkaisua7.12.2023 Uutinen Nimityksiä: Digivisio 2030 viestinnän ja osallistamisen tiimissä aloittanut uusi vetäjä ja uusi asiantuntija1.10.2023 Selvitys Esiselvityksestä suosituksia korkeakouluille erilaisten oppijoiden opiskelukykyjen tukemiseksi28.9.2023 Blogi KouKe-verkosto systematisoi vertaisoppimista – pedagoginen osaaminen karttuu artikkelilukupiirissä tai yhteisillä lounailla14.9.2023 Selvitys Tekoälystä tukea opintojen ohjaamiseen – selvitys kartoittaa, mitä haasteita ja mahdollisuuksia tekoälyn käytössä piilee6.6.2023 Selvitys Modulaarisuus ja pienet osaamiskokonaisuudet – uusi katsaus ajankohtaisiin käsitteisiin auttaa rakentamaan jatkuvan oppimisen tarjotinta27.4.2023 Selvitys Oppimisen arvioinnin laadukkaat keinot – suosituksia mikro-oppimisen arviointiin23.2.2023 Selvitys Opiskelijavalintojen kehittämistä nyt ja tulevaisuudessa – esiselvitys opiskelijavalinnoista ja valintakokeista julkaistu24.1.2023 Selvitys Kansalliset verkko-opetuksen laatukriteerit – tuore esiselvitys nyt luettavissa 7.11.2022 Selvitys Korkeakouluista tiedolla johdettuja avoimia yhteisöjä – tiedolla johtamisen esiselvitys nyt luettavissa3.11.2022 Selvitys Kansainväliset digipedagogiikan vertaisarvioinnit – esiselvitys digipedagogiikan kansainvälisestä yhteistyöstä nyt luettavissa10.10.2022 Selvitys Vahvempaa digipedagogista osaamista ja parempaa opiskelukykyä – digipedagogiikan esiselvitykset nyt luettavissa8.4.2022 Selvitys Katsaukset muutosjohtamiseen korkeakouluissa28.3.2022 Selvitys Korkeakoulujen yhteisen Digivisio 2030 toteutuminen vaatinee muutoksia lainsäädäntöön ja asetuksiin – esiselvitys aiheesta valmistunut9.8.2021
Selvitys Esiselvitys: Oppija hyötyy, kun korkeakoulut kuvaavat osaamista samoilla periaatteilla – näin se onnistuu5.3.2024
Selvitys Esiselvitys antoi eväitä korkeakoulujen oppimisalustayhteistyöhön – seuraavaksi alustojen käytöstä halutaan tehdä oppijoille entistä sujuvampaa18.12.2023
Selvitys Miten opintotiedot tuodaan entistä paremmin viranomaisten, oppijoiden ja muun yhteiskunnan ulottuville? Esiselvitys löysi kaksi lupaavaa ratkaisua7.12.2023
Uutinen Nimityksiä: Digivisio 2030 viestinnän ja osallistamisen tiimissä aloittanut uusi vetäjä ja uusi asiantuntija1.10.2023
Selvitys Esiselvityksestä suosituksia korkeakouluille erilaisten oppijoiden opiskelukykyjen tukemiseksi28.9.2023
Blogi KouKe-verkosto systematisoi vertaisoppimista – pedagoginen osaaminen karttuu artikkelilukupiirissä tai yhteisillä lounailla14.9.2023
Selvitys Tekoälystä tukea opintojen ohjaamiseen – selvitys kartoittaa, mitä haasteita ja mahdollisuuksia tekoälyn käytössä piilee6.6.2023
Selvitys Modulaarisuus ja pienet osaamiskokonaisuudet – uusi katsaus ajankohtaisiin käsitteisiin auttaa rakentamaan jatkuvan oppimisen tarjotinta27.4.2023
Selvitys Opiskelijavalintojen kehittämistä nyt ja tulevaisuudessa – esiselvitys opiskelijavalinnoista ja valintakokeista julkaistu24.1.2023
Selvitys Korkeakouluista tiedolla johdettuja avoimia yhteisöjä – tiedolla johtamisen esiselvitys nyt luettavissa3.11.2022
Selvitys Kansainväliset digipedagogiikan vertaisarvioinnit – esiselvitys digipedagogiikan kansainvälisestä yhteistyöstä nyt luettavissa10.10.2022
Selvitys Vahvempaa digipedagogista osaamista ja parempaa opiskelukykyä – digipedagogiikan esiselvitykset nyt luettavissa8.4.2022
Selvitys Korkeakoulujen yhteisen Digivisio 2030 toteutuminen vaatinee muutoksia lainsäädäntöön ja asetuksiin – esiselvitys aiheesta valmistunut9.8.2021