Julkaisut Tuoretta tietoa oppimisen tulevaisuudesta. Syvenny uusimpiin julkaisuihin. Selvitys Esiselvitys: Oppija hyötyy, kun korkeakoulut kuvaavat osaamista samoilla periaatteilla – näin se onnistuu 5.3.2024 Selvitys Esiselvitys antoi eväitä korkeakoulujen oppimisalustayhteistyöhön – seuraavaksi alustojen käytöstä halutaan tehdä oppijoille entistä sujuvampaa 18.12.2023 Selvitys Miten opintotiedot tuodaan entistä paremmin viranomaisten, oppijoiden ja muun yhteiskunnan ulottuville? Esiselvitys löysi kaksi lupaavaa ratkaisua 7.12.2023 Selvitys Esiselvityksestä suosituksia korkeakouluille erilaisten oppijoiden opiskelukykyjen tukemiseksi 28.9.2023 Blogi KouKe-verkosto systematisoi vertaisoppimista – pedagoginen osaaminen karttuu artikkelilukupiirissä tai yhteisillä lounailla 14.9.2023 Selvitys Tekoälystä tukea opintojen ohjaamiseen – selvitys kartoittaa, mitä haasteita ja mahdollisuuksia tekoälyn käytössä piilee 6.6.2023 Selvitys Modulaarisuus ja pienet osaamiskokonaisuudet – uusi katsaus ajankohtaisiin käsitteisiin auttaa rakentamaan jatkuvan oppimisen tarjotinta 27.4.2023 Selvitys Oppimisen arvioinnin laadukkaat keinot – suosituksia mikro-oppimisen arviointiin 23.2.2023 Selvitys Opiskelijavalintojen kehittämistä nyt ja tulevaisuudessa – esiselvitys opiskelijavalinnoista ja valintakokeista julkaistu 24.1.2023 Selvitys Kansalliset verkko-opetuksen laatukriteerit – tuore esiselvitys nyt luettavissa 7.11.2022 Selvitys Korkeakouluista tiedolla johdettuja avoimia yhteisöjä – tiedolla johtamisen esiselvitys nyt luettavissa 3.11.2022 Selvitys Kansainväliset digipedagogiikan vertaisarvioinnit – esiselvitys digipedagogiikan kansainvälisestä yhteistyöstä nyt luettavissa 10.10.2022 Selvitys Vahvempaa digipedagogista osaamista ja parempaa opiskelukykyä – digipedagogiikan esiselvitykset nyt luettavissa 8.4.2022 Selvitys Katsaukset muutosjohtamiseen korkeakouluissa 28.3.2022 Selvitys Korkeakoulujen yhteisen Digivisio 2030 toteutuminen vaatinee muutoksia lainsäädäntöön ja asetuksiin – esiselvitys aiheesta valmistunut 9.8.2021
Selvitys Esiselvitys: Oppija hyötyy, kun korkeakoulut kuvaavat osaamista samoilla periaatteilla – näin se onnistuu 5.3.2024
Selvitys Esiselvitys antoi eväitä korkeakoulujen oppimisalustayhteistyöhön – seuraavaksi alustojen käytöstä halutaan tehdä oppijoille entistä sujuvampaa 18.12.2023
Selvitys Miten opintotiedot tuodaan entistä paremmin viranomaisten, oppijoiden ja muun yhteiskunnan ulottuville? Esiselvitys löysi kaksi lupaavaa ratkaisua 7.12.2023
Selvitys Esiselvityksestä suosituksia korkeakouluille erilaisten oppijoiden opiskelukykyjen tukemiseksi 28.9.2023
Blogi KouKe-verkosto systematisoi vertaisoppimista – pedagoginen osaaminen karttuu artikkelilukupiirissä tai yhteisillä lounailla 14.9.2023
Selvitys Tekoälystä tukea opintojen ohjaamiseen – selvitys kartoittaa, mitä haasteita ja mahdollisuuksia tekoälyn käytössä piilee 6.6.2023
Selvitys Modulaarisuus ja pienet osaamiskokonaisuudet – uusi katsaus ajankohtaisiin käsitteisiin auttaa rakentamaan jatkuvan oppimisen tarjotinta 27.4.2023
Selvitys Opiskelijavalintojen kehittämistä nyt ja tulevaisuudessa – esiselvitys opiskelijavalinnoista ja valintakokeista julkaistu 24.1.2023
Selvitys Korkeakouluista tiedolla johdettuja avoimia yhteisöjä – tiedolla johtamisen esiselvitys nyt luettavissa 3.11.2022
Selvitys Kansainväliset digipedagogiikan vertaisarvioinnit – esiselvitys digipedagogiikan kansainvälisestä yhteistyöstä nyt luettavissa 10.10.2022
Selvitys Vahvempaa digipedagogista osaamista ja parempaa opiskelukykyä – digipedagogiikan esiselvitykset nyt luettavissa 8.4.2022
Selvitys Korkeakoulujen yhteisen Digivisio 2030 toteutuminen vaatinee muutoksia lainsäädäntöön ja asetuksiin – esiselvitys aiheesta valmistunut 9.8.2021